Buang daging dan lemak dengan dadah Krokodil

Assalamualaikum w.b.t

Sape kat sini nak jadik kurus? Angkat kaki ramai ramai. Aku pun nak kurus tapi aku sayang daging daging aku. Lomak je nak kasi pecah berterabur. Buat semak je lam badan aku ni. Patut la cam gajah dari dulu. Haha.

Jadi, tanpa membuang masa, mari aku bagi gamba orang yang da kurus untuk santapan sarapan kau orang semua. SELAMAT BERSARAPAN!

Kurus di tangan. Hewhewhew

Tangan lagi. Ouch seksi!

Kaki pun boleh bagi menghilangkan lemak lemak di peha. Haha

Rentung terus. Habis lemak semua hangus.

Tulang yang comel.

Senang senang je dia koyakkan. Huahaha

Membantu pengelupasan kulit untuk kulit baru. Haha


So, nasihat aku adalah, tak payah la susah susah hisap dadah. Baik hisap lollipop lagi best. Tak de la sampai rentung rentung badan ko. Cuma lollipop tu kasi kau gemuk je. Haha

ADIOS~




2 comments:

Yousof said...

Kenyang sarapan dekat sini.. Thakns Ain! heheh



Kalau ada tip sarapan menggemukkan badan, orang pertama yang boleh kau bagitau adalah aku ok. ;)

◕ Kawaii D Y S H A ◕ said...

eee gelinyeeeee... tak yah la kurus... demok jajni sihat da bersyukur da