Temple Run

Assalamualaikum w.b.t

How was your puasa so far? Doin' great? Alhamdullillah. Okay full stop sebab tak sangka aku boleh taip baik macam tu. Aku kan hantu. Aku sekarang tengah try nak dapatkan rekod markah yang banyak giler dekat  temple run ni. Setiap hari aku akan tekan skrin henpon aku kuat kuat kalau boleh biar sampai skrin henpon aku tu retak. Dah retak senang, boleh beli baru (Bajet diri pencetak Uwang)

Aku still tak puas hati lagi dengan markah tu



Ya, macam aku tulis kat atas tu, aku tak puas ati lagi bro. Markah baru seciput. Hish, betapa aku jeles tengok orang lain bila dia cakap markah 10 juta, berjuta juta dan jutaan jutaan. Aku tak tahulah kalau aku ni ketinggalan zaman ke sebab baru heboh nak main game ni. Almaklum la, sebelum ni pakai henpon cikai je. (Sedih kejap)

Meleleh air liur the rock dengar orang tak tau temple run. Macam tu la aku dulu. Tak tau temple run apatah lagi nak main dia. Henpon buruk (Sedih sekali lagi)


Percaya tak markah tu? Aku dalam dilema nak percaya ke tak nak percaya ke tak. Takpelah yang penting akak aku kena belanje aku McD sebab aku dah berjaya dapat markah 5 juta pastu terlebih lebih pulak aku dapat. Muehehe



Aku rasa macam orang yang dapat markah yang tinggi tinggi tu pakai cheat la. Sebab aku pun salah seorang yang pakai cheat cheat podahcit ni. Ish, terbongkar pulak rahsia! Haha, eksekuis me, I tak tipu markah tu tau,, I cuma dapat coin banyak je dekat store tu. 1,000, 000, 000. Korang nak? Nak? Nak?

Download sini



Syarat dia simple je:

'To use this patch, you must be willing to loose high scores'



Eh, dia cakap omputih lah. Apa dia cakap eh? Haha, kalau kau nak install ni, markah tertinggi kau akan hilang. Jadi, jadi, jadi aku agak bertuah sebab aku jumpe benda ni, high score aku baru sejuta++ je. Hehe. Shuke shuke!



Jadi lepas kau orang semua dah dapat koin berjuta jutas jutas tu, boleh la beli ape je kat dalam store tu. Nak beli powerup beratus ratus sampai muntah pun boleh. Aku dah beli semua, semua semua. Beli je banyak banyak sebab koin takkan habis. Mahsyuk (Perasan macam dapat duit dalam wallet je). Lepas ni kompem semakin retak skrin henpon aku =_=


Aku selalu bertekak dengan akak aku, aku cakap benda tu beruk, tapi akak aku cakap beruk mane ade sayap, so tu burung campur beruk. Dan aku rasa menatang tu macam hantu pun ade (Seram memalam bute ni bila tenung lama lama)




Time main menatang ni, air liur meleleh pun tak sedar, orang mesej pun tak layan. Sebab tu la aku malas nak hapdet blog. Argh, terbongkar rahsia! Hahaha


LOL



*Di bulan ramadhan yang mulia ini, marilah kita dapatkan high score dalam beribadah. Peringatan buat diri sendiri dan buat semua. Salam Ramadhan, hug n kisses from me.

2 comments:

Unknown said...

suke jugak game..tp kadang2 geram jugak sbb member sng2 je dpt markah byk..kite dpt seciput je..

haney said...

kite punye score baru brapa ribu hahahah