D.I.Y Handphone Casing

Assalamualaikum w.b.t

Aktiviti aku untuk cuti seminggu ni adalah, menjahit dan menepek segala macam benda dekat casing handphone aku. Aku pakai Galaxy Mini s5570 je okai! Semua ni terjadi gara gara aku kuciwa dengan penjual penjual casing henpon sebab orang tak jual casing Galaxy Mini yang fancy fancy. Sentap doe!





Untuk casing Iphone, kau pergi la ceruk kedai mana pun, mesti ada jual casing Iphone yang fancy fancy. Lagi aku nak marah. Even kedai stationary pun jual casing dorang. Whut the pish? Maklomla, henpon kite tak canggih. Sedih lagi dan lagi. Ni memang jealous tahap cipan ni ;P Maklom la casing diorang lawa lawa.





So, aku beli benda benda kat atas ni demi mengubat hati yang lara. Hihi. Membaziaq kau 'Ain.

Hasilnya?





Comel tak? Comel tak? Oh gigihnya aku buat menda menda ni sampai berpinar bijik mata dibuatnya. Haha. Kepada kau orang kau orang yang rasa casing npon tu tak berapa nak lawa,, bolehla merajin rajinkan diri untuk buat D.I.Y ni. Aku nak pergi sambung menepek and menjahit.

Adios.






10 comments:

Diana @ BKKC said...

ain..so bling-bling..hehee..i like!
but dik..camne nak pegang henpone ala-ala gerutu tu???

Jenny Pa-un said...

comel nye :)

Anonymous said...

haha..gila rajin kau! gua pakaikan cover plastik kaler itam kosong je dkat samsung champ gua~

atyn nayn said...

whoaa. mgerlip gilaa kak. haha. comel jee. atyn pkai casing kaler merah je kat corby II s3850. tu pon casing dpt free. huwaaa! kehkeh

merahitujambu said...

comelnyaa..=)

E'in said...

alahai.. kreatifnye die.. :)

Jenny Pa-un said...

cik ain.. edit gambar guna software ape?

Hana teen top said...

cutenya casing nie...hukhukhuk...

merahitujambu said...

alahai..rajinyaaaa

Unknown said...

Askum, tumpang lalu jap...heheh :) if nak casing handphone yg cute2 boleh laa layari fb Get Bedazzled..Hampir kesemua casing handphone ade and custom made...boleh pilih design sendiri.. :)