Aku taip taip

Assalamualaikum w.b.t

Entah kenapa malam ni tangan aku gatal gatal nak hapdet belog. Da bezaman aku tinggalkan, almaklumlah, pemalas nak menaip. Kalau cakap takda masa, alasan kau 'Ain! Haha, here I am, in Mawar again, and again. Oh ye, aku dah register jadi sukarelawan Mawar Qaseh 313. SEMANGAT! haha, pasal first benda yang dia offer adalah dapat asrama sampai hujung sem. Kau taknak?

Comel tak? Rumet bagi pinjam baju. haha

Untuk sem ni tah kenapa aku macam da dirasuk untuk berdiet. Mula mula ingat nak beli produk produk yang tengah hangat kat pasaran. Tapi bila aku celik mata tengok harga, mak kau mahal. Bila aku pejam, pastu celik balik, mak kau mahal lagi. Huwaa..! Nantilah aku beli, buat masa ni aku on going dengan project X aku. Cheewahh! Hahahaha..X la konon. Program diet makan sikit je sumber karbohidrat, elak minuman manis, and skipping minima 200 kali sehari. Boleh ke kau konsisten ni 'Ain?

Ah! Gamba kau lagi!

For the next entry aku akan cerita pasal program diet aku ni. Kalau berkesan dan effektif, boleh la share. Kalau tak berkesan, hadoi menangis air mata aiskrim la gamaknye. Haha

ADIOS



3 comments:

syiela said...

comel cik ted tu :)

haney said...

untung la terpilih utk mawar qaseh 313! hahaha

farahNothman said...

goodluck sis :)