Things to do. Jangan malas malas

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum w.b.t


Makin lama kita tak menulis blog, makin kurang orang datang ke blog. Nak nak lagi kalau tak blogwalking, haram jadah la orang nak singgah blog. Macam tu jugak la aku rasa otak aku ni. Makin lama tak pergi belajar, macam makin lembap pulak aku rasa. Buat apa pun macam semua salah. Hari tu bayar duit konvo pun salah pakai slip. Tapi tak boleh nak undur dah, takkan nak pergi mintak balik duit kita kan dekat kaunter tu, maunye dikatanya aku ni, Hey budak, kao da GILA ke ape?


Macam yang kau orang baca sebelom ni, aku dapat tawaran UiTM tu kan, tapi tanpa kemudahan kolej. So, aku rasa macam WADEPAK. Nak cakap aku ni tak biasa duduk rumah sewa la kununnya. Tapi itulah hakikatnya. Kalau boleh dan kalau tak boleh, aku tetap nak asrama. I did try to call pihak UiTM berhubung benda asrama tu, and their typical answer is, InsyaAllah boleh dapat dik. Berapa persenkah?


Minggu depan aku nak pergi sergah UiTM tu. Ha, jaga jaga lah ye! Aku nak tanya macam macam ni.And seminggu di minggu depan tu jugaklah aku akan settle banyak benda disebabkan aku lambat buat keputusan.

#Medical Check-Up
#PTPTN
#SHOPPING SHOPPING SHOPPING (Wajib tebal dan besar)
#Uruskan semua dokumen

Akak aku cakap aku ni macam tak heran pun nak siapkan barang barang. Dia pulak yang risau gamaknya. Wadepish aku ni. Oh, semangat hilang gara gara risau pasal KOKO!

Eh, eh tadi aku bace Adele dah kurus. Haish, kenapa dia kurus aku tak kurus kurus ??


Sekian. Ada sesiapa berminat nak berkawan dengan aku time minggu destini UiTM? Jom! Aku takde kawan ni. Nak buat promosi besar besaran ni ;P

#Tadi blogwalking dekat blog blog doodle. Aaa, comelnye! Malam ni nak lukis doodle la! Rindunye!

9 comments:

. Z A R A . said...

Huhu. Saha alam ke? InsyaAllah dapat... 1st sem kompem dapat. Member akak yang da sem 5 pon still duduk dalam lagi. Dun worry... Daftar nt bwk la slip gaji parent siap2. :)

syakirahmn said...

part shopping tu yang best tu! hahah, lepastu part packing brg paling tak best! haha

nurulain1011 said...

Thanx kak zara. ;) yup, saye dapat uitm shah alam. harap sangat dapat duduk asrama. hehe

nurulain1011 said...

syakey : kalau packing barang, mesti beg tu macam nak meletop! hahahahaa

fiQRa said...

tahniah.. hehe, nape tak uitm seri iskandar? hihi :D

Anonymous said...

hoi tunggu aku masuk yu ai ti emm taon depan..kita masuk sesama~kehkehkeh

gudlak weh! *lambai2

haney said...

ain : mmbe2 hani yg tgh stdy kt uitm pon ckp sem ni sng nk dpt sbb intake tak ramai. hopefully mcm tu la ek. eh, kite nk kawan awak time orentasi nnt! hehehe

si ngokngek said...

jom masuk u..haha
takecare tempat baru..course apa ain

Unknown said...

minggu destini memenatkan. Sambil makan pun kau boleh tertidur.