2012, azam azam azam.

Assalamualaikum w.b.t


Tujuan aku buat post ni bukanlah nak seru lelaki jejaka jejaka tampan di luar sana yang bernama azam. Haha. T_T (Pathethic 'Ain)


Bila tahun baru aje, semua nak berazam. Tapi, bila dipikir pikir balik pasal diri aku ni, aku tak ade azam yang spesifik la. Macam, orang yang tak berazamlah agaknya aku ni. Tapi kerenah banyak la, banyak benda yang aku nak. Tapi usaha kurang. Soo me!


Kepada pengikut pengikut ku, eceewah perasan ade orang nak ikot montot kau! Saya mau ucap,


Selamat Berazam Ye!


Apa azam anda? 


Selamat berfikir!

6 comments:

syakey said...

nak kena langsaikan azam tahun lepas lepas lepas lepas dulu :D

Aqiim said...

azam aku tahun nie, aku nak selesaikan azam tahun lepas..

hahaha :P

Ain SSB said...

Ain kat sini takde nak beraza-azam sgt tahun ni! huhu. Happy new year Ain kat sana! :)

Hadi Marosadee 히스 said...

azam nk jadi azam .. jadi habuk pulak kot azam tahun ni.. hua3

budakampung said...

gua tak pernah ada azam tahun baru~ =P

hamboih 'comey' gila header kau ye~bhahahaha

Cik Cempaka said...

Azam Cc

masih tercari-cari torclight untuk menyuluh jiwa yang entah ke mana ^^