Semua nak angry bird! PARAH LA WEI!



Minggu lepas aku berdua duaan dengan akak aku ke pasar malam. Lewati dari satu kedai ke kedai lain. Jalan dan jalan dan jalan. Merangkak dan rangkak dan rangkak. Okay TIPU! Tau ape yang telah merasuk pemikiran adik adik tiruan aku? 


ANGRY BIRD


Perghh, kalau kau orang nak sogokkkan dorang, kau belikanlah dia sticker angry bird, kompem dan nescaya segala kata katamu dituruti mereka.  Kadang kadang budak kecik ni tersasul antara LADYBIRD dengan ANGRY BIRD. Haha, jampehh! Kat pasar malam, macam macam ade jual. Sticker angry bird, beg angry bird, pensel angry bird, stokin angry bird, yang paling tak menahan, SPENDA ANGRY BIRD! Aku ulangi,


SPENDA ANGRY BIRD


Sasau aku pergi pasar malam, semua menatang angry bird. Saksikanlah gambar gambar berikut yang aku curik dari incik googeli.




















Gambar gambar ni aku google aje, yelah bila masa pulak lah aku nak pergi tangkap gambar kat kedai orang pasar malam tu. Maunye aku dikejar pakai penyapu sebab cuba merosakkan perniagaan mika mika tu. Haha.


Tang tshirt, beg ke yang lain lain tu, okay lagi. Tapi yang had dalam dalam ni. Aiyakk!! Pergi hang out dengan kawan kawan pakai satu set luar and dalam angry bird. WAKAKA!



38 comments:

amrlaqm said...

kau sbnarnya keja kat kedai yg jual brang2 nie smua nie kan? tp xnak ngaku kan? nie kira promote lah ye?
ok takpe ain aku faham.. :P

merahitujambu said...

memang betul tepengaruh dgn angry bird

nine said...

hahahah aku tak tahu kenapa aku benci angry bird.

SHAWLiSTA said...

semua angry bird. :P

ct kektus said...

Angry bird comel, tu yg budak kck pon suka gila. :p

Hitsugaya Hadi (氷) said...

ain!!! naper letak gmbo tu ahh ??? haahah,, lawok2 ...

Ce'gu JAERA said...

ahahahaha... comeynya tengok angru bird ni... kalau main game, kalau tak lepas satu stage memang tak senang tido.. ehe

fiQRa said...

huyoo.. tu lah kalau dah nama minat kan

Lissa said...

huhu, sependa pun angry bird jugak,,

syahirooAhmad said...

hah? pic no.4 tu cemin mata besar angry bird ke? hahahhaha

Rtp Farra Arisha said...

superb betul penangan angry bird! :')

anamizu said...

perhh spenda pun angry bird!
mmg gile kentang la!! hehe





luv,
cik ana

♥ aiNa yaZiD ♥ said...

haish, smua nak agry bird.~! bgha pun agry bird..? =P huhuhuhu...memang parah.

m said...

hahaha obses melampau tu..

Hanys Najib said...

kahkahkah! spenda angrybird! obeses gila..

Cik Kasut said...

oh sangat tak boleh blah ngna angry bird nie...kalau takat men game jer ok g tapi sampai nak pakai baju ke spenda ke...tak mo ler cam kanak2 riang jer...

Diana @ BKKC said...

ain..yg ....'tut' tu pon ade angry birds....sabo jek

syakirahmn said...

konfem kalau jual boxer angry bird, lakuuuuuuuu. hahah

nurulain1011 said...

miyui : sampai hati ko kate camtu..aku tokey kilang angry birdlahh!! haha XD

nurulain1011 said...

MIJ : tu namenye dah terlampaoo obses..haha XD

nurulain1011 said...

peah : jomlah kita sip sip tom tombak!! haha XD

nurulain1011 said...

adibah : yeahh!! semua nak angry bird..paghahh paghahh

nurulain1011 said...

siti kektus : mungin betol teori awak...tapi saye rase ni semua pengaroh dari kawan2 sekolahh ni..sebab tak semua kanak kanak ade ipad xpon laptopp..heshh

nurulain1011 said...

hadi : comeii la..lawok ape..hahaaa XD

nurulain1011 said...

gen2 : kalo xlepas satu part, rase nak campak aje laptop..tapi xsampai hati..sebab xde wet nak beli laptop laen..haha

nurulain1011 said...

fiq'ra : haha, obshesss obshess

nurulain1011 said...

ratu : yang dalam dalam pon angry bird..kau hadoooo?? haha XD

nurulain1011 said...

syahiroo : betoll!! korekk!! mane ko tau wehh?? haha XD

nurulain1011 said...

rtp : buan penangan...lempangan angry bird. haha

nurulain1011 said...

anamizu : tu spenda kanak kanakkk..haha XD

nurulain1011 said...

aina : tu la pasall..bghaa pon nak bibirdd gak...wakaka XD

nurulain1011 said...

mya : obesheess melamapaoo betol kannn?? haha XD

YouSOF said...

Sempoilah produk² macam tuh!! NAsib baik aku pandai buat pelekat sendiri, tak perlu kata apa² just buat je.. ;D



Angry bird duduk kat tengah² spenda, memang ngam lah! HAHA

si ngokngek said...

haha..payah jugak bila obses..aku ada gak beli pencilbox angry bird(tue pun terpaksa) last2 kena serbu..haish masaalah negara betoi..

farah unly said...

angry bird..angry bird..sukanya..hahhaha(plesee lah)

Kik0 ♥ QiLaH said...

bra angry bird tu kat manaaaaaaaa..
nak naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!

arghhh

K said...

Susah la semua nak angry birds, haha

atyn nayn said...

hahaha. tak ley blaa tul. budak2 skrg kenal angry bird je. dulu zaman kite maen pok amai2 je ngn batu seremban. hihihi :p