♥Jalan Raya Yang Paling Havoc♥



Lai, lai, lai pilih saya yang mana. Bagi yang kenal, kenallah kot lubang hidung saya yang mana. Haha. Selamat Hari Raya semua. Aku masih dalam mood raya. Oh lamanya. Bagi yang nak doodle trade tu, maaf ye, minggu depan baru doodle start beroperasi. Sekarang macam sibuk sikit.

Macam biasa, time time raya nilah baru kita orang nak berjumpa. Masing-masing sibuk dengan life dendorang. Lepas ni dah bizi dah. Lagi lagi yang ambik medic, sibuk habes dengan mayat. Wey, kau jangan cut off perbelanjaan untuk ubat ubatan aku nanti pasal ngumpat kau kat sini. Tett~

Aku rasa dalam banyak banyak konvoi raya yang aku pergi, konvoi nilah yang macam nak gila aku pernah pergi. Aku tak pernah pergi konvoi se-extreme ni. Wey, wa cakap sama lu. Gila extreme budak Mijah ni, dia dah tukar konvoi raya jadik konvoi 4x4 offroad. Haha. Gila ah kau!


Kau rasa ada rumah orang kat sini?


Haha, kau tengok, kau tengok jalan lama tu, anak gajah pun tak nak lalu. Jalan tu dah lama tutup sebenarnya. Sebab nak buat railway untuk train. Hesh, yang aku peliknya, ape pasallah indon yang buat railway tu tak cakap kat kita orang,


'Dik, jalan itu jalan mati. Nggak bisa dong kalau mahu ikut situ..'


Pak cik, asal kau tengok je kite orang yang bijak pandai ni pergi ikut jalan tu, Eee, ee cubitt kang! Tapi takpe, kereta aku tidak comot momot habess, pasal dengan penuh berhemahnya kita orang lalu kat lumpur tu sambil dak Edi beristighfar panjaaaang sambil aku golak golak bosar macam orang gilo tengah drive. Yang tak boleh belahnye, si Hamizah ni boleh je pergi radakkan jalan yang rosak tu macam kereta si rempit. Habess kereta omak eyh. Kalau kereta murah takpe, ni kereta mahal.


Bila emak dia tanya,


'Ok tak Kak Teh bawak kereta. Dia sebok nak drive pergi rumah 'Ain'


Kami cakap,


'Okkkkkkkkkkkkkk mak cik..'


Mijah, you hutang us bebeh! Haha!


*Doodle trade atau yang sewaktu dengan doodle, minggu depan ye beroperasi. Saya nak raya dulu! Hehe

No comments: