Duit Raya Oh Duit Raya


اﻟﺴﻼم ﻋﻠﻴﮑﻢ ورﺣﻤﺔ اﷲ وﺑﺮﮐﺎﺗ


Ni adalah entri pantas. Memandangkan raya ni, walaupun duduk rumah memang bizi habis. Aku bizi tido. Kroihh kroihh..Haha. Slap me..! Ok, Ok, berita tergempar, pasal duit raya. Tahun ni duit raya sikit. Yea Yea..! Rasa cam nak tanya semua orang, kenapa tak bagi saya duit raya. Saya tak kerja lagi. Aigoo~ Bunyi macam terdesak nak kene pelempang sepoloh das.

Tahun ni ada 4 penyumbang yang pasti :

Daddy a.k.a ayah
Mummy a.k.a Omak
Sys a.k.a ayong
Deary a..k.a Oppa

Setakat ni wang sumbangan terbesar adalah Oppa. Terima kasih la bagi saya duit raya banyak banyak. Tak nangis pun pasal baju raya hilang tu. Tapi nak bagi lebih takpe, I terima luas luas. Haha!

First raya : Kampung Puom, Jelebu.
Suasana pagi raya di Masjid Kampung Puom. Kampung aku memang betul betul kampung.

Saya drive kancil yang comel lote ni. No kereta terpaksa dicensored kerana takut ye dikejar peminat. Haha
Rumah wan saya kat atas tu. Disebabkan rumah wan saya agak jauh ciput aje dari rumah orang lain, line untuk Celcom berada di lokasi tertentu seperti di tangga, di atas pintu, atas bukit. =.=

Second raya : Kuala Pilah. Den memang pure nogori.


Macam biasa setiap tahun, jalan Seremban-Kuala Pilah memang jem strawberry habes. Ada Justin Bibiaq apa kat situ. Hoho

Nanti sambung~ adios

3 comments:

sergeant keroro said...

sakan bebenor XD

merahitujambu said...

bestnya ada kg..kita xde kg pon...selamat hari raya

dya said...

salam aidilfitri..maaf zahir batin..=)