♬Doodle Trade with Cik MerahItujambu♬


Dah lama jugak Cik Merahitujambu siapkan dodoll untuk saya. Sorry sebab saya tengah beraya habess minggu lepas, warghh raya berhabess-habessan pun tak ramai bagi duit raya. G r r r marah ni sambil kunyah kerepek laju laju. Haa, saya taknak merepek panjang panjang, yang bawah ni dodoll dari Cik Merahitujambu untuk saya, terima kasih banyak banyak  ;)
Comel kan? Pakai baju raya warna hitam. macam tau tau aje baju raya saya warna hitam. Suka suka..! Tepuk tangan ramai ramai, meh meh. Yang di bawah ni, dodoll dari saya untuk awok. Harap sudi terima.

Haa, saya buatkan awok dodoll pakai jubah labuh. Harap sudi terima. Sekian art trade untuk kali ini. Kuih raya di tangga teratas untuk raya kali ini adalah, kerepek perisa tomyam ke bbq entah yang akak aku beli. SODAPP!

Nak tempah doodle? Klik SINI

10 comments:

merahitujambu said...

comel laa...suka2..terima kasih...

said...

@merahitujambu tenkiuk sebab suke... ;)

aien hermionie said...

comelnyer.. nak jugak..

CynthiaShin 欣倪♥ said...

Comel sungguh doodles kalian jyeah <3 suka saya .

~Tieha~ said...

@merahitujambu comellll :)

~Tieha~ said...

comel sgt3

yayath said...

wahhh...sangat comell la:)hehe

Etong said...

cantiknya doodle ain :)

SoLy SoLicious said...

pergh.. cun2.. :)

Fatin said...

aww~ lawaaa nyerrr doodle -,-huhu , tak retyy laa nak buatt