♥Siapa nak dudel FREE?♥

Assalamualaikum w.b.t


Malam tadi cukop kuota cik beskod tag aku dekat kontess dan macammacam lagi. Terima kasih sekandalku. Tak siasia dapat sekandal yang hangat macam Cik Beskod..Hehe


Almaklumlah, aku seminggu ni sebok, bizi, bizi giler menjadi budaksitter atau boleh panggil Nanny 'Ain, adik nanny McPhee, haha. Jadi semacam tak ada masa sangat nak update belog setiap saat dan nak online facebook. Time aku nak pegang laptop, aku akan tipu adikadik tiruan cakap tengah buat kerja sekolah. Berkalikali dia orang tanye,  'Kak 'Ain ada cikgu ke?' Haha, tipuan aku berjaya!


TUAN KONTESS cakap tarikh tutup dudel ni 28/07. Dan tarikh tutup dia adalah burfday bash dia. Selamat Hari Lahir ye tuan kontess *alamak, bodek ke? haha. Selamat tua ye cik Doodleliciouss.


Saya nak pilih doodle jenis autumn, mane tau kalau menang, dapat doodle ade bunga sakura sebab autumn. Yeay, comei sih! hehe Boleh letak dekat header =)


TAG :


Atyn Nayn 


Jom join ramairamai nanti dapat doodle free.

8 comments:

MizzTina said...

gud luck... dudel dr cik cempaka mg cantek2 semuanya..

MellProps said...

comel lah kucing gemuk kat header tu

Thanks ya memeriahkan majlis

keep in touch ya ^_________^

atyn nayn said...

hoho. kena tag lagik laa! :D
nak join. tomey2 dudel tuh.hee

nurulain1011 said...

mizzkechique : comei kan dudel cik cempaka. suke tang rambot dudel tu.hehe

nurulain1011 said...

doodlelicious : same2..hehe. kucing gemuk tu pusheen kat tumblr..hehe

nurulain1011 said...

atyn nayn : yeahh atyn join jgn xjoin!! =)

anez zamri said...

GUDLUCK..MOGA MENANG..

nurulain1011 said...

sweetlikewhat : tenkiu ;)