Hari ni aku kena bother pasal UPU






Assalamualaikum w.b.t





Hari yang ditunggu tunggu sudah sampai. Arghh, bedebar debar mak. Hurm, tapi lebih kepada gusar. Kenapa? Teruskan pembacaan. Agak agak hari apa?






Hari pertunangan?
Hari perkahwinan kucingku?
Jiran sebelah kahwin lari?










Nampak tak? Nampak tak? Atau aku nak kena zoom lagi? Pukul 12 weh. kejap je lagi. Tempat dekat midvalley tau? Haha. Kita kasik panas sikit. Nampak berdarah darah tu? Tu tandanya penantian yang lama tu dah berdarah darah. Bukan setakat berdarahdarah, ia juga bernanah.






Model : Black Sayang






Kepada all UPU-ers, bolehlah pergi ke sini

Laman Web Rasmi Permohonan Kemasukan Ke IPTA




Atau pakai cara tradisional sikit





Taip UPU RESULT No.Kad Pengenalan dan hantar ke 15888






Agak agak lepas pukul 12 nanti, muke aku macamane?


Yang aku tau, muke tengahtengah tu memang muke mintak penampa atau terajang.








Apeapehal, tahniah kepada all UPU-ers!

4 comments:

haNan_aFanDi said...

gud luck :)

cik Beskod said...

so macam mana??? dah lepas kul 12 nie

★ Gadis Merah jamBu★ said...

good luck sis ~ cam ne? hohoh


*dtg menyibuk jap*

said...

tq semua ;)

permohonan batch kitorang, UPU tak terima sebab kitorang bagi result semester 5. huahahhahaa...nak kene apply balik pakai result sem 6. time kitorang apply dulu, kitorang tengah semester akhir.