Bloglist Ungu Scarlett's Petals.







Assalamualaikum w.b.t

Haih, aku sebenarnye tengah sedih ni. Aku nak tengok City Hunter episod 11. Tapi semua sumbersumber kesayanganku tak haplotkan lagi. Nak nangih lah!  T_T
Arghh, Lee Min Ho, nanti kite jumpe ye sayang..

Berbalik kepada tajuk entry, maaf saya merapu raban tadi, saya telah diajak oleh owner belog untuk join bloglist Ungu Scarlett's Petal ni. Almaklumlah, sila bukak bijik mata anda luasluas. Tengok, belog aku warne purple kan. Jadi, beliau berminat betol dengan belog warna purple. Mintakmintak aku tak tukar warna belog lepas ni. Mane tau, penyakit sawan aku datang. Tibetibe cakap, 'Aku benci ungu, sekarang aku suke kelabu' Hoho. Teros diband dari bloglist. Hehe.

Maka dengan rasminya, saya menjoinkan diri dalam arena Bloglist Ungu Scarlett's Petal ini.


UNGU, PEACE YOWW!!



3 comments:

Unknown said...

hoit.. lee min hoo aku punye ah... hahaha

Unknown said...

warna purple mmg cntik. kite pun minat kaler purple :)

nurulain1011 said...

marniey : moh le join bloglist ni. hehe


nanad : haih, min ho ssi saye punye!!!!arghhh!!!!