Time Flies So Fast (Sg Chiling Event)


Memang akan ada perasaan macam ni ke bila nak habis belajar? Rasa macam sayang je nak habeskan masa belajar, nanti akan rindukan kawan-kawan, rindukan pengalaman pahit manis masam masin. Memang macam ni ke?


Im gonna miss those moments like crazy. Sebab aku rasa life aku start lambat, sebab aku lambat mesra dengan budak laki kelas aku. Im shy ya know! Hehe. Semester 3 baru start huhahuha dalam kelas. Because, aku jenis gila-gila masuk air kalau orang dah kenal.


Latest event kitorang, dekat Sungai Chiling. Dah sem last baru nak buat event macam ni. Sedihnya, the first and the last. Arghh, ni yang nak buat berjujuran air mata. TIDAK!!!! (someone special detected!)


Aku yang emosi tak tentu arah ni yang mana? Tu yang pakai macam pelangi tu. Time ni, kalau jatuh, memang mengucap la. Batu-batu sungai yang bapak besar campur air yang deras tu.




First pergi, kitorang salah jalan. Masuk hutan yang memang mencabar habis. Calar-calar tu tak payah cakap. Group lain sampai kene gigit lah dengan ulat bulu.


Ni yang jalan salah.


Ini jalan yang benar. Haha. Nampak tak beza suasana dia? Nampak tak permainan dia?


Favourite photo. Kenapa? Adalah. Hehe. Kegembiraan setelah sampai ke puncak. Yeay!




























UiTM Shah Alam

No comments: