Terima Kasih Semua. Ain Love You.

Assalamualaikum w.b.t


Okay, tajuk post seolah olah melambangkan aku ni spesies sotong. What the pish! haha. Mah meh aku nak tunjuk gambar aku kat outlet Daily Fresh.


Tengok muka aku yang riang memegang uwang!! HHAHAHAHA

First of all, terima kasih kepada semua blogger yang wish for my birthday. Thank You so much. I really appreciate it.

Second of all, saya baru je lepas mengedit blog untuk akak Tieha, temanya ladybird baby. Wargh, buat blog baby. Jom tengok!


Kepada sesiapa yang ingin membuat tempahan, boleh add saya di facebook. 

;) Gamsahamnida

6 comments:

Unknown said...

Woahh happynya muka dalam gambar tu! :D Comel layout Ain buat kat akk tu! :)

Anonymous said...

samasama~ ;)

Anonymous said...

samasama~ ;)

Hitsugaya Hadi (氷) said...

gamsahapmida ain,,, sobs3 .. nada sedih .. terharunya .. haha,, komen xder kaitan~~ wah3

amrlaqm said...

love u too... :)
HAHAHAHA :P

Unknown said...

epy besday :)