DOODLE UNTUK PEMENANG


 اﻟﺴﻼم ﻋﻠﻴﮑﻢ ورﺣﻤﺔ اﷲ وﺑﺮﮐﺎﺗ



Maaf kalau entry ini lambat up dan maaf juga kalau ada yang tersalah tengok no untuk GA ni. Ampun sangat sangat. Hokei, jadi tiga pemenang dah pilih dodol mereka, tinggal lagi dua orang. Jadi doodle di bawah ni adalah khas buat pemenang GA saya. Terima kasih semua sebab join.

Cik Cello :



Cik Atyn :



Cik Yayath :



Cik Fatin :



Mrs Tieha :



Hokei, setelah berpeluh peluh saya dan Cik Inul Goyang carik pemenang untuk sambung ayat tu, kitorang dah jumpe seorang calon iaitu dari Belog SelembutBayuPemikirBumi. Kalau kau orang dah terjah belog Cik ni, taulah kenapa dia menang, TAHNIAH!




Second winner untuk sambung ayat :

Cik AnaAnisMusllimah. Kenapa agaknya saya pilih beliau. Haa, boleh pergi kat belog Cik Anis ni. Pnyampaian yang agak kreatif membuatkan saya berminat dengan entri beliau ;). Dodol untuk awak yang di bawah ni ye






Agak agak ada lagi tak pemenang sambung ayat?

18 comments:

Panggil aku Han said...

comel nye...heheh..
suka yg last skali tu..

farah hanim said...

wahh
yg smbg ayt tu memg ptot mng
padn la fara xmng
hehe ^^
tnhiah sume :)

yayath said...

yath da amek:)thanks ye~~hehe

untuk itu yath nak bagi cik nuyui 'ain kad raya..bley tolong inbox adress kat fb yath x?hehe

http://qasehhumayrayathafiz.blogspot.com/2011/08/inilah-si-comel-untuk-saya.html

atyn nayn said...

atyn dah amek dudel tu. tengs cik ain :)
bule buat header raya niy. hehe :D

Brilliant Marjan said...

tq ain..sy menang doodle & sambung ayat ye? (maaf blur kejap..huhu)

~letih..

anamizu said...

wahh tahniah smue pemenang!
comelnye dudel ain buat :)

saya cello191 said...

suda ambik..TQ..

^____^

alif haris said...

kain warna warni tu cantik kot :) hehe

Brilliant Marjan said...

thanks yup..sy dh amik doodle ni..cantik awk buat =)

Ain SSB said...

Semuaa comelnyeeeee! <3

~Tieha~ said...

cik ain..tieha da amik..thanx...

http://flohasella.blogspot.com/2011/08/tieha-menang-ga-dr-cik-ain.html

merahitujambu said...

bila sy nk dpt gak doodle nuyui comel ni??=p

said...

@merahitujambu kita tunggu GA next round nak? hehe ;)

SweetLikeWhat said...

comel sangat..tahniah pada semua pemenang :)

AnaAnis.MUsliMah said...

salam singgah ^^,,Waaa!! Alhamdulillah..tQ ya ain pilih syaa..very2x happy..tq2x..

tiefazatie said...

comel2..hee..xtau la..xde kot..haha

tiefazatie said...

comel2..hee..xtau la..xde kot..haha

Fatin Nabila ♥ said...

sy dah ambil :) Thanks :D