Doodle Trade with Cik Mel

Assalamualaikum w.b.t


Yeayy! Akhirnye dapat jugak buat art trade dengan Cik Mel. Dudel Cik Mel comelcomel tau. Hokei, dudel kat bawah ni adalah untuk Cik Mel. Harap Cik Mel suke.


notajantung: Kepada semua peserta GA saya, saya nak tanye, korang lebih prefer dudel yang macam kat atas ni atau dudel pandang depan. Nak tanya pendapat kamu semua. ;) Salam Ramadhan.

10 comments:

+Mel Amalina+ said...

alamak..cantiknya, dh siap pulak art trade utk sy..tq tau terharu ni T_T nti sy buat utk awk..tunggu ye^_^

DoodleLicious said...

alahaiiiii comellah...walopun tukar2 fesyen baju jer, tetap comell tauu

cik Beskod said...

saya dudel mana2 pon x kisah hehe sebab semua dudel pon comel hehhe..

Freaky said...

comelnyee dudel :D

Brilliant Marjan said...

Salam..

alololo..cantiknya..warnanya pun lawa..for me, both side pun ok..gorgeous!

said...

naseb baek cik mel suke. hehe. tqvm untuk dudel cik mel jugak ^__^

said...

Terima kasih semua ;)

Syahirah Suhaili said...

comel nya doodle..adiela baru je reti buat doodle cket2 :D

Mrs. Farhan said...

comellll sangat2. ain doodle gna photoshop ek??

Cik Kasut said...

sy x kesah asalkan dodol saya tu cantik...tp km tau ain pandai buat punyer...wah ckp cam menang jer...