♥Doodle trade with AnaAnis Muslimah♥

Assalamualaikum w.b.t


Alhamdullillah akhirnya, semua doodle trade dah siap. Hehe. Sapesape nak trade, mehmeh, saye tengah rajen. Finally, doodle for Anis sudah siap. beliau ajak saye trade, jadi saye harap Cik Anis berpuas hati dengan hasil air tangan saye. hehe

Cik Anis ni adalah teacher-to-be, jadi terimalah doodle yang tengah mengajar ni. Hehe. Sebenarnye nak buat pakai jubah, tak taulah ni jubah ke tah. Layankan aje. Doodle yang ni pulak berasaskan bunga-bungaan. Kalau perasan ada bungabunga kat situ.


notajantung : boleh tido dengan senang hati..hehe

10 comments:

Pure Mahabbah Fillah said...

cntiknya dodle awk..

bleyh mnx awk ajrkan..

sbnrnya dodle 2 apa..

sy mmg lemah dlm ilmu2 blog nie..hiihihi

cik Dil said...

shomel bajuu diaa

said...

pure mahabbah fillah : dudel tu adalah sejenis dodol. hehe..nanti saye terjah awak

^__^

said...

cikk dil : baju dia wallpaper daun. omeiomei. hehe

;)

AnaAnis.MUsliMah said...

Omeinyaa..Tq2x! sya suka nee..^^, suma pakat buat laju2x nii..XD! insyAllah sya punya bakal mnyusul..tQ2x^^..omeiiii

cik Dil said...

tunggu dil habiskan doodle trade dulu, nnti kita doodle trade sama2 pulak yer..^^

said...

baguslah kalo cik anis suke. alhamdullillah..

^___^

alif haris said...

ouh doodle cikgu :) hehee

stellaizz said...

wahhh cantekk nyer i like :)

cik tikah said...

comelnya! nak 1 lah. hehe..