♥Doodle for Cik Kasut♥

Assalamualaikum w.b.t


Sempena bulan Ramadhan yang mulia ini, saya nak menyedekahkan satu doodle kepada seorang rakan blogger saye, iaitu Cik Kasut. Sila ambil dengan riang gumbiranya sambil lompatlompat. Haha


Sekian satu orang doodle oleh pembuat doodle hingusan. Hehe


*Updated. lepas keroro tegor baru nampak tangan tu tak munasabah. Hoho

15 comments:

sergeant keroro said...

hehe, kenapa tangan dia transparent? :p

cik Beskod said...

cantik nye hehe comel hehe..

erm nak tanye siket huhu.. camne nak colourkan baju doodle tu ada corak mcm doodle diatas huhu

teha said...

ololo.. shomell nyee :)

Izzaty Ishak said...

Waaaah comelnyaaaa~ :D

Nak nak! :P

said...

keroro ; aa, tangan transparent? tu baju kurung lahh keroro.mane boleh nampak tangan.tangan dia saye masokkan dalam baju. xnampak. hahaha.sebenarnye pening nak buat tangan.hohoo~

said...

cik beskod : nanti saye terjah cik beskod

^__^

said...

teha : haha, yelah tu. thanxx

XD

Etong said...

unik, like it!

sue perbs.. said...

haha.. comel doodle jepun

My Name is Mar said...

waaaaaaaaahhhhhhhhhh~~
jeles....
wa punya takde ke?..

Aku dah jumpa pengganti SS

alif haris said...

hehehehe .. okay r ni utk pengdooodle baru ..
sy lg tak pndai lgsung buat doodle ..tawu orag lidi je haha

atyn nayn said...

haha.comel jee. macam pakai kimono je tu :D

Cik Kasut said...

wah ain terbaek ar....tq dear muaaaaaah...hahahahahha bukan takat guling2 jer...berlari2 anak terus kat opis nie...

Cik Kasut said...

hahahaha sukanyer.....tak pa ler tangan x nampak pun...jadi cek ada dodol 2.hahaha boleh tetiba dodol lak...bukan takat guling2 jer terus berlari2 anak kat opis nie sambil tersengeh2..tq dear ...muaaah :)

syiela said...

comelnya doodle tu... tak pandai nk buat doodle2 ni