BELOG ADINDA

Okay, baru je blog aku nak suam-suam, tetibe taufan adinda ni datang. hesh, asal aku googeli bloggers ni je la tajuk utamanya. Tak perlu lah aku nak taip panjang name belognya, kompem semua dah tau kan. Rite? Berkenaan dengan statement beliau, memang agak susah nak diterima akal, tapi, setelah aku menggodek belognya, memang begitu cara beliau berkomunikasi. Hurm, tapi tarikh dia post statement tu lame dah. Disember 2010. Macamane baru wujud Jun 2011? Yaww pelik yaww. Siapa yang menggali? Wow naik lah trafik adik kita ni. huahaha

Apa yang aku boleh katakan, semoga Allah sentiasa memberi perlindungan kepada adik kita ni. Umur 14 tahunkan? Tak baik maki-maki dia. Bagi dia space, suruh berfikir, baru betul. Umur macam ni adalah umur sedang hangat nak explore macammacam. Mungkin sedikit permainan psikologi mungkin boleh mengubah beliau.

Sekian,

Amin Ya Rabbal Alamin

No comments: