Kek Mangkuk Tandas

Kalau kek besday korang berbentuk mangkuk tandas, agakagaknye nak makan tak? Huahaha. Kalau aku kompem taknak wei! terbayang mangkok tandas kat rumah..Korang nak ke? Kalo nak, pilih kat bawah. Ngehehe..





Korang nak makan? Tabik springpring. Hehe. Memang nampak cam sh*t huahahaa..tapi sedap sebenarnye. 
Yang bawah ni untuk sapesape yang raserase diri dia macam nak ke arah kanibal. Mane tau, selera dah tinggi, nak makan lain dari yang lain. Tak payah susahsusah nak bunuh orang pasal nakkan dagingnye. Ngehehe








Comel  kan? kan? kan? Yukk! Jom nengok yang bawah ni pulak. Sesuai untok yang menggilai gadgetgadget dan barangbarang best yaw!


 Sape peminat DSLR?
Saye! Saye!
Ngeheehe..abaikan..wah, ni bukan takat ngamek gamba je, makan pon boleh!


 Ipad. Wey, ape barang pakai laptop, Ipad la.
Sedih lak aku bace, aku ade laptop jek kot.


 Nah! Sape nak Iphone? Hamek kau. Lawa lah Iphone yang bawah tu. Cam debabdebab cikit. Hehe

Sape sayang kucing? Sape suke kucing? 
Saye! Saye!
Hehe
Yang bawah ni kek kucing










Jangan risau. Kek ni semua takde bulu kucing. Jadik, tak perlu risau batukbatuk ke asma ke ape ke. Haha
Comeicomei kan? Wah, bestnye kalau ade orang bagi aku kek kucing!
'Ain berangan



Aku nak search lagi yang hothot.
Ini saje buat mase ni

ADIOS

2 comments:

SUE AMIERA said...

ehhhhh!!!!!!!!!!!! gelinyeeee........rs nak muntah tgk kek ni

said...

mari kite muntahmuntah.haha