Gelak Sebelum Tido

 

1. Belajar bahasa Inggeris
 
Seorang gadis yang Bahasa Ingerisnya kacau-bilau.
 .... suatu hari terlanggar seorang pelancong US ketika berjalan2 di The mall

  Gadis:' I'm sorry '
  Pelancong:' I'm sorry, too '
  
Si gadis kelihatan bingung kerana tidak faham apa yang diperkatakan oleh pelancong itu.. dia meneka2 dan terus menjawab..

  Gadis:' I'm sorry. three '
  Pelancong: ' What are you sorry for? '
  Gadis:'I'm sorry, five '
 




 2. Pak pandir menunjukkan kepandaiannya

 Nak dijadikan cerita, suatu hari pak pandir melalui satu lorong yang kecik semasa hendak pulang ke rumahnye.Entah macamana, di tengah perjalanannye tadi dia terjumpe seketul taik yang masih panas. Tapi dia masih konpius sama ada betul ke bende yang dia jumpe tu seketul taik.Oleh kerana kemusykilan yang teramat sangat tu, pak pandir ambil keputusan untuk mengkaji sampel najis berkenaan.

Pak pandir tengok ngan lebih dekat taik tersebut, lalu dia berkata,
 
'Bentuk macam taik...' Lepas tu dia pegang pulak taik tu, lalu dia berkata,
'Lembik...macam taik..'
 
Lepas tu dia ambik sikit taik tu lalu dia hidu taik tu, lepas tu dia berkata,

  'Bau macam taik.'

Oleh kerana pak pandir ni masih ragu-ragu dengan taik tu lalu dia pun mengambil keptusan untuk menjilat sedikit taik tersebut. Sebaik sahaja dia menjilat taik berkenaan dia pun menjerit....

 'MEMANG TAIK! NASIB BAIK AKU TAK TERPIJAK!!!'

 


 
3.Cium Isteri

 Pada suatu pagi, bertanya si isteri pada si suami:
 
Isteri :Abang tengok jiran kita yg baru pindah tu?

Suami :Kenapa? 

Isteri :Tiap pagi sebelum pergi kerja, suami dia akan cium isterinya. Bila pulang kerja, dia akan berikan
  isterinya sekuntum bunga mawar. Loving betullah mereka. Kenapa abang tak buat macam tu?

 Suami :Nak mampus... Mana abang kenal isteri dia?'



ADIOS

2 comments:

Freaky said...

wuahaha semua lawak.. tapi pak pandir tu lagi hebatt

said...

huahaha..

hampeh nyer pak pandirr