“ Aku dan Itu “



Ni gambarnye yang nak diwarwarkan. Haha. Terima kasih kepada Incik Googeli kerana bagi background yang sangat comei








Haa! Kontess lagi! Ngehehe. Ok, jom jawab soklansoklannye,

Berikan 2 sebab kenapa korang nk join contest ni.

1. Sebab nak mengkikis bakat eh eh mencongkel bakat untuk editedit gamba bersama yang tersayang. Haha. Lagipun banyak masa terluang dan terbuang dengan wangwang aku sekali.
2. Sebab nak tunjuk kat semua tu haa dream aku tu, nak pegi masuk TVshow ngan Lee Min Ho dengan nak pergi jalanjalan dengan dia kat taman bunga. Hakhak. So sweet. Sweet ke? Sila muntahmuntah

Buat satu entry berkaitan contest ni dan bagitau sekali kenapa Miss perlu rasa yang koranglah patut menang contest ni.


Saya rasa saya patot menang contest ni pasal saya dah mencube sehabis baik untuk menempel gamba saye di sebelah Lee Min Ho supaya gambar saya dengan dia sejajar. Heh, ape ni kau merepet? Ok, saya rasa saya patot menang sebab saya dengan Lee Min Ho nampak sesuai dan muat dalam TV tu. Hehe. Lagipun pemandangannya dah macam alaala Cheongsando kat Jeju Island. Nak pergi situ!




TAG

HUSNA

EZZAH
SIZUKA
SERGEANT KERORO




JOM JOIN KAU ORANG SEMUA!!

3 comments:

Leeza said...

perghhh dream dia... by da way,good job. gud luck

nurulain1011 said...

Haha, tq Miss Lyzeer

=)

Leeza said...

do visit my blog..update pasal contest
http://misslyzeer.blogspot.com