Flu? Ape flu flu?


Saye ada flu lah! Flu? Ape flu flu? Selemo lah wey. Selemo. Hu~ Sekotak dan berkotak kotak tisu sudah dihabisin. Adoih, bilalah nak elok. Padahal baru hari ni selemo meleleh bagai nak rak. Haha. Tahniah lah 'Ain! Dan siang tadi aku habiskan bercawancawan aiskrim coklat. Argh~ Heaven! Tak sedar diri.

Apeape pun, terima kasihlah kepada kawankawan blogger yang sangat rajin tag aku kat manemane segmen dan ajak join segmen dia orang. InsyaAllah, nanti dah sembuh, saye join. Bila dah sembuh, baru otak akan berputaq ligat baru banyak idea yang mantopp. Hehe, love u guys!

Wahh, ni hape benda? Ni la heartbeat aku sekarang. Ni bukan heartbeat.my tu. Huhu. Haha, bergerigi dan berkematulah pulak degupan jantung gue. Sebenarnye, ni result eksperimen mase kat lab. Wahahahaha. Mintak maap puan lecturer. Memperkotak katikkan polak.

Sekian, untuk hari ini.

* Gambar ini diedit oleh kengkawan aku, Ir. Zul. =P . Tapi tang idon tu aku yang letak.


2 comments:

Firdaus Life said...

dasatnya gambar kalau kene flu :D

nurulain1011 said...

haha, terlebey dasat!