Jelik & Pelik 2


Ehem.
Ye
Yang pelik kali ini adalah mengenai kasut
Hak tuik
Mari layan



Yang ni mesti murah harga dyer pasal tak de pakai leather or wakkeve



Ini adalah pilihan bagi peminat cerita Transformers
Saye! Saye!


Wow
Ha kau. Ni boleh dibuat adiah besday ni untok sesape yang suke sebot kamben
ahaks! yang menternak bole juge
Kompem kambenkamben akan ikot cakap pasal takot kene potong kaki
ngehngeh



Sesuai untuk yang suke berfesyen up-to-det
hehehh
ko pakai la kat jalan
kompem semua orang nak amek gamba ngan kau



Yang ni kalau time laparlapar tengah tunggu bas ke awek ke
boley la cabot dan teros makan



Yang ni untok penggemar cokelat
kepada semua pakwepakwe di luar sane
beli kasot ni untok awek korang
kompem sayang lebih
hehehh



Ei..geli aku tengok nyah!



Yang ni boleh pakai mase berenang
kalo sesape yang nak terase tinggi dalam air
sesuai!



Kaki kau tak lawa?
Rasa kurang keyakinan diri?
Ape lagi
Pakai kasot ni
Hahah



Fesyen ini sangat sesuai bagi golongan bekerjaya di luar sana
Yang mementingkan cepat fastfast
Senang seluar ni
Sekali ngan kasot



Kasot ni kalau tercabut rumput dia
Kau orang boleh tepek ngan rumpot kat depan umah



Sesuai untuk sesiapa yang menjadikan tarantula sebagai pet mereka
Boleh dibawa kemanamana



Yang ini baru boleh dipanggil crocs
Pasal dah memang upe boye dah aku nengok





Memang kau tinggi macam zirapah nanti!



Kau boleh bawak cakera padat kemanamana tanpa orang lain tau
Sesuai untuk entertain semut
Tak pun cabut kasot, letak kat telinge



Fesyen yang sesuai bagi para ibu
Kalau anak kau orang nangisnangis
Kau bagi je kasot kat dorang
Bukan untok menampo ye!
Suroh anak kau main lego la derr


Sesuai untuk yang sangat cintakan alam sekitar
Go Green!


Kasot yang paling sesuai untok dilempar kepada orang
Mesti koma masok ICU


Sesuai untuk orang yang mengamalkan pepatah
Berakitrakit ke hulu, Berenangrenang ke tepian
Bersakitsakit dahulu, bersenangsenang kemudian
Ape kene mengene?
Pasal rupe dia cam rakit!
Hahahh

MANE SATU KAU ORANG PUNYE?

ADIOS

7 comments:

Diary oF Mine said...

ahaha.... xsanggup la pkai kasut cmni.. isk2...

MISS QASEH SAIFUDIN said...

waaaahhhh!...suka kasut!..meh tengok ni..huhu..sedeh..=(


http://qasehsaifudin.blogspot.com/2011/04/pulangkan.html

gadis bunga said...

kasot yang kaki orang tuuhhh .
ishhh . jijik ;P

said...

haha..comel gile kan kasotkasot tu?
tapi, kalau nak pakai,
tak payah la..!

=D

said...

haha..
cik gadis bunga : memang jijik kot
terutama kaki yang bawah tu

haha

sila muntahmuntah.eh tapi pegi page orang laen =D kalau nak muntah

teha said...

unik2... :) hahhaha !

said...

unik
tapi tak boleh pakai pergi kuliah
haha