BALIK KAMPUNG

Oh bukan saye duduk kampung makne tajuk di atas
tapi, hari ni saye balik kampung!
Buat ape?
Sebab nak jumpe babybaby saye!
Eh, ramainye babybaby kau 'Ain!
Haha, mestilah!
Ok, malas nak cakap banyak
Enjoy fotofuto di bawah ye readers!

.

.

.

.

.

.

.

.

Ini ibu my babybaby
Dah dapat idea ape babybaby ni?
Hehe

Yang ni namenye baby
Bongsu
Same macam aku
Tapi aku bukan baby

Baby lagilagi

Ouch, yang ni Black
Permata hati intan payung berlian ayah gue
Muke nak jahat kan?

Makan, tido
Makan, tido
Makan, tido

Lazy bumpy kittykitty
Tibetibe aku rasa label aku tu macam pontianak
Haduih mula la tengahtengah malam ni imagine bukanbukan!
Hoho

Sebelah Black ni adalah Girl
Girl sebenarnye jantan
Tetapi mase kat rumah aku
Telah di mistaken sebagai seorang ladies
Balik kampung je baru nampak kejantanannye
ehem ehem
Haha

Aku memaksanya bergambar
Padan muke!

Oh aku la
sila muntahmuntah

Eh aku lagi
Sila muntahmuntah tebelahak

Naik mmoto kapcai bapak sedara aku
Ni kalau aku bawak rondaronda
Kompem tebarai sumernye!
Haha

Ya sekali lagi aku paksa diorang bergambar
Mestimesti
Nak letak kat blog
Haha

Ok, ni gamba finale
Nampak tak yang putihputih tu?
Tu ibu babybaby ku
Gidik namenye
Nak say byebye la tu!


ps/ : ada lagi cerita kat tengahtengah pos ni, tapi aku ngantuk so besok je la aplot
ADIOS


No comments: