Sneakers Merasuk 'Ain

Assalamualaikum w.b.t

Lately, saya suka beli sneakers. Dalam erti kata yang lain, saya rasa sangat seronok membazir duit dengan sepantas mungkin. Haha. Kalau boleh nak borong satu kedai tu, tapi apakan daya..



Yang ni beli lepas dah kempunan giler tengok sneakers dekat misslilyshop semua dah sold out. Watdepish man, aku terlambat beberapa saat je pun. Ok tipu, terlambat lam 5-6 jam gitu, pastu dah habis. T_T Padan muko.



Yang atas ni beli masa balik rumah hari tu. Seriously, aku kalau duduk rumah sentiasa buat muke mintak pelempang akak aku pasal asyik nak keluar je. Kalau keluar tak membeli tak ape, ini asal keluar je mesti nak beli macam macam. Yang sneakers ni sebenarnya lelaki punye kasut. Korean nyer style, kehkehkeh. Pedulik ape aku. Dok berebot ngan laki lain mase pacik jual kasut tu buat promosi Deepavali, RM35.  Gile taknak.

Dan latest sekali, yang aku rasa macam terjebak nak beli adalah sebab telah dipengaruhi oleh rakan blogger aku miss HANI punye post kat instagram,



RM25 je. Kau taknak?




Sekian, diharap setan membazir ni pegi pindah rasuk shopping kat orang lain pulak.

3 comments: