Rabu Tanpa Kata - Barbie Doll Hidup










~ Aku rasa macam nak picit picit je Kotakoti ni lepas tu lempang lempang lobang hidong dia. Whut a nice face blend she got!

12 comments:

هانيم إرشاد said...

nak gak picit same-2 kat dyee. hehe


http://irsyanim.blogspot.com/2012/01/wordless-wednesday_17.html

..safwani.. said...

arhhh. comei gilos ;)

si ngokngek said...

mcm scary ja..err mata tue menakutkan..

aku takut dgn barbie doll:))HAHA

محمد شهريل القنيطري said...

woooo...nceb dia ni org luar ngara..hehe btw slm kunjungan pertama

Ain SSB said...

OMG betul ke ni? aha. Comel gilaaaaaaaa macam nak tumbuk2! haha. Seriously, her face is just wow!

budakampung said...

eewww..pakai makeup2 sikit, lepastu kasi edit photoshop sikit..I pon boleh la~hahaha =P

aRa ❤ aFiq™ said...

gorgeous gile..

teha said...

hah ! mcm doll betol2 laa

Eza Boom Boom :) said...

tersangat comeeeeelssss... :).

p/s: Ain masih buat tempahan header tak?? Eza nak buat tempahan lagi :)

Mie Hishamuddin said...

wahh..seyes ke nie? macam patung jugak je..ngee...tp mmg lawa kot!

h A n Y S said...

Perfect! Tp asli ke? Heee

YOUsoF said...

Tak tahu nak letak tahap mana kecomelan budak ni! ;D