♥ Doodle Trade with Cik Cempaka♥

Assalamualaikum w.b.t


Fuhh, bepeloh peloh dok nyiapkan doodle ni. Akhirnya siap jugak. ^__^ . Doodle ni khas buat Cik Cempaka.

Harap Cik Cempaka sudi terima. Dan mase aku tengah bizi dok nyiapkan dudel ni, Cik Balqis dah siapkan dudel trade untuk saye. Terima kasih!

Comel tak? Comel tak? Aku suke tang bulu mate tu. Hehe. Cik Balqis siap berlagu lagi,


Buai laju laju ...
Sampai pokok cina ...
Apa dalam baju ...
Sekuntum bunga cina ...


Terima kasih! Malam ni saya akan siapkan dudel untuk Cik Balqis. Tunggu tauu!

7 comments:

el-janna said...

comeynyeeeee:) nak jugak^^

sergeant keroro said...

comel jek~

nak jugak~ hehe :P

alif haris said...

hehe
dah pandai buat doodle comel :)

DoodleLicious said...

owhhhh...sangat cantikkkkkk

kawaiiii

suka sangat2..trimakasih

AnaAnis.MUsliMah said...

comellll ^^, nk trade jugak..hee

cik Beskod said...

nanti saya trade doodle ngan cik ain hahha :) tgu saya improve dulu buat doodle hehe

said...

terima ksih semua

^__^

kalo nak doodle ni, buatla doodle trade saye, insyaAllah saya akan siapkan.