♥Berbuka BerpadaPada♥

 
 


Notajantung : Selamat berbuka ye kawankawan. Makan tu ingat dekat orang sebelah. Eh, buat ape nak ingat? Takyah takyah. Jangan makan sampai perot meletop ye!! Hehe

10 comments:

Freaky said...

makan ala kadar je supaya larat nak buat terawih :D

teha said...

jgn tamak mase bukak pose.. nnti xlrt pulak nk terawih :)

atyn nayn said...

haha. betol2. nanti tak larat nak g terawih. huhu. berhenti sebelum kenyang. nanti buncit. hee :p
btw, comel la doodle! kipidap la kakak! :)

sergeant keroro said...

makan cukup isi perut jek, hehe XD

p/s : selamat berbuka :)

syrupmasin said...

ehh dah berbuke..baru nk ucap selamt berbuke..haha..selamt puase ke 6 esok :)

nurAMALLINA said...

haha comel je :)

.zara. said...

hehe! bile da kenyang nak terawikh pun ngntok.
orang zikir lain, dia zikir dengkur. ehe!

btw, comel lah entry2 ain.
geram akak tengok! huhu. ^^v

DoodleLicious said...

comel sangat2 lah entry ni

sukerrr

jom dudel trade

nak tanya, apa nama font tu? penat cari, x jumpa2 =( suker sangat

DoodleLicious said...

TERIMAKASIH banyak2

seronok tersengih2 sampai telinga sebab dah terjojol bijik mata cari kat defont.com tu..

status : happy tak terhingga :D

Cik Kasut said...

ain semakin cantik dodol tu...hahahaha...klu kami ms buka posa mkn kurma n air suam jer...pas mayang baru bendal...wakakaka...sahur jer..huhuhuh x lalu da:(