Jadi budak budak

Assalamualaikum w.b.t




Kenapa jadi budakbudak? Kalau kita nak ambik gambar budakbudak/kanakkanak, kita kene jadi budakbudak dulu. Baru boleh sekepala dengan dia orang. Eh betol ke? Layankan aje! Haha




Entri kali ni adalah entri bergambar. Aku mengarahkan dendorang ni supaya berdrama masa ambik gambar. Kehkeh. Mempergunakan kanakkanak memang kepakaran aku. Erkk?




Jadi di bawah ni adalah koleksi gambar bebudak ni. Sungguh seronok betol bila photoshoot. Bila baca ABC mengaji AlipBaTa ? Hampeh.













Yang tak pandang kamera ni si kecik. Dulu jual mahal nak ambik gambar. Sekarang dia pun dag sama ikot jejak kakak & abangnye yang gila kamera. Sebab dia orang gila kamera, jadi aq bagi kamera dia orang posing. Ohh, sungguh tak sihat matapelajaran aku. Haha








Nilah si kecik tu bila dah besar. Walaupun umur 4 tahun, tapi badan macam budak 3 tahun. Kecik je, makayah dia risau betul dia nak masuk sekolah tahun dopan. Tapi dia garang beb! Haha. Dia buli kakak dia, bukan kakak buli dia. Nama gelaran Kukumi. So Jepon! 





Yang sebelah Kukumi tu, kalau kau orang nak panggil kanakkanak boleh jugak. Kuikui  =_=







2 comments:

= d = said...

pas ni boleh jadi photographer laa..
:)

said...

=d= : haha, photographer sukesuke.