Pelik & Jelik

Kalaulah boleh sesenang ini nak menarik jalanraya bawak pegi manemane, kompemkompem aku nak tarik semua tempat best pegi hala kat umah aku. Haha(Dah la kau 'Ain)


Wey kau da takde keje laen ke. Korek hidung stail baru =D
Please try this at home


Separuh putih, separuh belang. Baru betul namanya 'KUDA' 'BELANG' haha


Ni lagi satu stail terbaru untuk korek hidung. Bukat setakat ta*k Hidung, ta*k mate juge habes dikorekkorek


Baik banyak makna. "alala anak abah"


Yang terjelik dan terpelik
http://www.cute-smiley.com

4 comments:

アヌム ちゃん said...

slm..visit sini..aa ngerinyee tengok yg korek hidung sampai ke mate tuh..isk2

said...

haha..tapi bukan jimat mase ke untuk korek sekali dua.. ngee~~ haha! memang ngeri pun! jom try ('Ain memang nak kene pelempang!) =P

Alin said...

gambar yg korek odung , wah! KAGUM! :D

said...

mari kite korek samesame..
haha
stail baru tuh